19 Temmuz 2013 Cuma

Serinleten Muhteşem Tatlar


Sağlıklı yaşamaya kadar verdiğimden beri (sonunda "sağlıklı yaşam" kelimesini kendi yaşamım için kullandığıma inanımıyorum!) en sevdiğim atıştırmalığımla tanıştırmak istiyorum sizleri. "Crush" çikolata ile meyvenin aşkı diye bahsedebilirim :) Doğal meyvelerden oluşan çikolata kaplamalı dondurulmuş bir lezzet kendileri. Ayrıca ürünlerin kalorileri  de düşük ve tatlı ihtiyacını karşılamaya yetiyor da artıyor bile... Crush'ın birkaç çeşidi var, Crush'ın meyveleri, ananas, muz ve üzüm, benim favorim ise kalorisi düşük olan bitter çikolata kaplamalı ananas(en sevdiğim meyve sonuçta). Eğer benim gibi kalorisi düşük lezzeti büyük bir atıştırmalık arayışındaysanız Crush'la tanışmanızı tavsiye ederim.


İyi hoş da tadı neye benziyor dondurma mı? diye sorduğunuzu duyabiliyorum :) Ozaman hemen söyleyeyim, üzümlü yemedim hiç ama ananaslı ve  muzludan bahsedebilirim. Biribirinden farklı lezzetler... Ananas sulu bir meyveolduğu için donmuş hali sert, çıtır çıtır ve inanılmaz serinletiyor. Muz ise daha tatlı ve daha yumuşak bir formda ikisi de hem çok lezzetli hem de doyurucu (ben genelde bir magnunla yetinemezken bir tane crush beni mutlu etmeye yetiyor). 






Peki nerelerde bulabiliriz? diyenlere, ben evime yakın olduğu için Gourmet Garage'den alıyorum. İnternet sitesinde anlaşmalı satış noktaları yazıyor ama birçok yerde Crush dolaplarını görebilirsiniz (kuruyemişçilere bakabilirsiniz). Ayrıca internet sitesinden online satışı da bulunuyor. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder